Muita sivuja

maanantai 9. tammikuuta 2017

Ja nyt sitten viimein..

Örgh..

Katosin netistä ja somesta ajat sitten.. En sillä, että olisin sitä itse halunnut.. Pääni vain päätti sen ennenkuin on ehdin sanoa mitään.. Tai siltä se tuntui..

Nyt löysin itseni "vihdoin ja viimein" mielialahäiriö osastolta.. Tästä on mulle puhuttu niin kauan.. Ja nyt täällä sitten ollaan ;_;

Ensiksi minua vain jännitti.. Ja nyt minua ahdistaa enemmän kuin koskaan aikaisemmin :S Täällä on pari huoneet.. Ja minä en osaa käyttäytyä normaalisti ;_; Ahdistaa ja jumitan paikoillani.. Kokoajan..

Huomenna lääkäri jututtaa mua.. Ja mä toivon että pääsen täältä pois mahdollisimman pian ;-;

Mä yritän sopeutua tänne..
Kirjoittelen varmaan enemmän kuulumisiani tänne blogin puolelle myöhemmin.. Kun paikoillani puhelimen kanssa.. ;-;

Byebye~ ×___×

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti