Muita sivuja

maanantai 9. tammikuuta 2017

Ei niin paha paikka

Hei pöö taas..

Eilinen ilta meni ahdistuessa ja panikoidessa.. Liian monta osaston hoitajaa kävi kättelemässä ja olin ihan tööt..
19:00 olisi ollut iltapalaa, mutta en kyennyt sinne asti.. En muutenkaan ole tottunut syömään iltaisin.
Öisin olen saattanut hiipiä keittiöön ja napannut sieltä jotain mukaani.. Joskus kello 1 jälkeen..
Mutta voi olla, että en saanut syötyä kaiken sen ahdistuksen ja paniikin takia..
Kaduin vain päätöstäni, että halusin vapaasta tahdostani lähteä tänne..

22:00 alkoi hiljaisuus, mutta olin siihen mennessä jo taju kankaalla..
Joskus puoli kymmeneltä laitoin tabletin lattialle, (koska se oli laturissa).. Sammutin valon ja aloin nukkumaan =__=
Mun huonekaveri (koska mulla sellainen sattuu olemaan) alkoi nukkumaan jo ennen yhdeksää.. Jos muistan oikein.
Kokoajan sellanen syyllinen tunne, että enhän häiritse häntä/hänen uniaan..

Itse nukahdin melkein samantien, ja sitten yöllä heräsin ties kuinka monta kertaa, ja pyörin lakanoissa..
Nämä sairaalan petivaatteet on jotenkin niin.. Kovia.. Lähti kauhea kohina kun yritin kääntyä.. Lopulta sain taas unenpäästä kiinni, ja 7.30 tuli herätys..
Yöllä kun heräilin, päässä pyöri kokoajan, miten haluan pois täältä.. Mutta nyt alan olemaan jo ok tämän paikan kanssa..

Kävin aamiaista ottamassa, ja lääkkeet siinä samalla..
Porukka ei ole kovin sosiaalista, onneksi.. Hoitajat saattaa jutella, ja siinäpä se.

Tänään sitten lääkäri jututtaa, ja saan selville, että kauan täällä pitää kököttää..
Minulle ei silleen ole väliä.. Tietty mitä nopeammin pääsen pois, sen parempi..
Minulla on koko ajan aika orpo olo, kun ainoat laitteet minulla on tabletti ja kännykkä.. Kotona olen sidottuna pelikonsoleihin 24/7..
Monella on läppäri mukana, mutta en itse ottanut, enkä ottaisi, omaani mukaan..
En näe sille tarvetta.. Mulle riittää tämä tabletti ihan hyvin.. Aika voi toki käydä pitkäksi, mutta enköhän minä jotain keksi?
Kai?

Alan varmaan selaamaan tabletilla somea.. Tai jotain :l
Tekemistä kun ei täällä pahemmin ole..

Kirjoittelen myöhemmin lisää~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti